breakout

Häromdagen såg jag en man på tåget med uppknäppt skjorta, vilket naturligtvis drar till sig uppmärksamhet. Och jag tycker att sådant kan vara riktigt sexigt, problemet var bara att han hade rakat sig på bröstet och hade fått stubb! Det såg inte klokt ut! Om man har mycket hår och inte trivs med det förstår jag att man vaxar sig. Eftersom männen blir lena och mjuka i flera veckor då. Alternativt att man inte gör någonting, jag tycker det är attraktivt med brösthår - så länge inte karln ser ut som en varulv. Lagom är bäst. Men jag kan inte för mitt liv begripa hur man kan välja att raka sig där? Efter några dagar ser det ju bara stickigt och äckligt ut. Som hårda strån som sticker ut. Där skulle knappast jag vilja lägga mig huvud och mysa. Rakat bröst - nej tack!




David vet minsann hur man gör


Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag håller med. Kände en kille som rakade bröstet- inte najs. Det liksom skavde mot mitt bröst så jag ficktyp utslag :S Nej fy!! Skärp en killar!

2009-06-24 @ 16:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0