piercad

Jag har haft ganska många piercingar, gjorde en hel del själv när jag var yngre. Alla är bortplockade nu, bortsett från den i naveln. Den älskar jag. Jag tycker det är så sjukt snyggt, speciellt till sommaren. För att inte tala om hur mycket snygga navelsmycken det finns! Det är ju bikinidags snart och då letar man gärna efter något nytt smycke. Lättast är att leta på nätet, men om ni känner till någon affär i sthlm får ni gärna säga till. Och kom inte och säg PunktShop för deras grejer är oftast inte äkta stål/titan. Jag köper oftast inte "dinglande" smycken eftersom det lätt fastnar i kläderna. Här är några snyggingar jag hittade när jag letade runt lite på datorn:


Ankaret är favoriten. En skorpion har jag alltid velat ha eftersom det är mitt stjärntecken ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0